čtvrtek 23. srpna 2012

Autumn 2012

Možná trochu předbíhám, ale zítra odjíždím opět do Itálie a tenhle článek chci mít hotový s předstihem. Před sebou máme ještě pár posledních horkých letních dnů, než se vrátíme k mému "oblíbenému stereotypu" aka vstávání v 6 hodin ráno, dokopat se na autobus atd. vždyť to znáte. Anyway, dneska jsem se rozhodla psát o podzimu hned z několika důvodů. Miluju tohle období, zejména jeho rozmanitost v módním průmyslu. Počasí tak akorát, není vedro ani zima. A když se náhodou dostane na bouřky, bez kterých by podzim bohužel nebyl podzimem, stačí si vlézt do postele s nějakou dobrou knížkou a hrnkem kafe. Ke všemu všude spousta barevných listů, aaaaaaaaaach. :D

K letošnímu podzimu mám také připravený docela náročný wishlist, tak doufám, že zvládnu alespoň polovinu. Ale o tom až v příštím spotu.

A teď k hlavnímu jádru celé věci. Určitě jste si asi všimli, že jedním z mých nejoblíbenějších obchodů je H&M. H&M se nikdy nebránilo použít slavné osobnosti jako hvězdy svých kampaní. V minulosti to byla například Madonna nebo Kylie Minogue. Momentálně je to David Beckham a jeho Bodywear nebo Daphne Groeneveld. Proto mě velice potěšila zpráva, že tváří podzimní kolekce bude taktéž moje oblíbená Lana Del Rey. Při této příležitosti vznikne i nová verze písně Blue Velvet, která bude mít i svůj videoklip. Kousky videoklipu budou pak součástí televizní kampaně H&M. Za zmínku stojí také Anna Dello Russo, téměř padesátiletá módní výstřednice a editorka japonského Vogue, a její limitovaná kolekce doplňků.



Maybe a little ahead of myself, but tomorrow I go back to Italy and this article I want to have done in advance. We still have ahead a few hot summer days, before we get back to my "favourite stereotype" aka get up at 6 o'clock a.m, go to the bus stop etc. after all you know it.  Anyway, today I decided to write about autumn from several reasons. I love this season, especially its diversity in fashion industry. Weather just right, not hot or cold. And when the storms come, without which autumn wasn't autumn, is good just go to bed with a good book and cup of coffee. Moreover, colored leaves are everywhere, ooooooooooh. :D

For this autumn I've done my wishlist, so I hope, that I can handle at least half. But about it in the next spot.

And now to the main core of the whole thing. You'll notice, that one of my favourite shops is H&M. H&M has never prevented use the famous stars for their campaigns. In the past it was Madonna or Kylie Minogue. Currently it is David Beckham and his Bodywear or Daphne Groeneveld. Therefore I am very pleased with this report, that face autumn collection will be my favourite Lana Del Rey. On this occasion created a new version of the song Blue Velvet, which will have own videoclip. Pieces of this video will be part of TV campaing H&M. Also noteworthy is Anna Dello Russo, nearly fifty years old fashion eccentric woman, editor japan Vogue and her limited collection of accessories.


















(I love English language, but I still learn it, so excuse my mistakes.)


Žádné komentáře:

Okomentovat